Zlepšení

Proč je potřeba přívodní kohout na kotli?

Ahoj! Kotel stál léto v klidu, včera jsem zapnul topení, vše funguje, tlak na manometru cca 07. Dnes jsem se rozhodl trochu zvýšit tlak, zapnul jsem dopouštěcí ventil – výsledek 0, tlak ve vodovodu 1,5-2 atm. Co by to mohlo být a jaké jsou možnosti řešení problému?

Oleg Kaluzhsky

02.10.2017 ve 12:07:43

Přátelé, řekněte mi o mém dotazu, v čem by mohl být problém? Možná se někde něco zaseklo? Hledání na internetu přineslo pouze případy, kdy kohoutek naopak v zavřené poloze dovoloval proudění tlaku do komoře, ale v mém případě neumožňoval proudění vody v otevřené poloze.

Renegatus

02.10.2017 ve 13:05:44

Je možné zvýšit tlak v systému ne přes kotel, ale přes samostatný doplňovací kohout?

fušer

02.10.2017 ve 13:21:23

Naviens měl takovou nemoc Přenášelo se to pravděpodobně na deluxe. Jak doplnit systém – na tom nezáleží. alespoň odšroubujte Mayevsky na baterii a na její místo vložte kulový ventil s kartáčem (na hadici). Obecně to funguje dobře na 0.7. někde kolem 0.4 je potřeba, aby se ochrana vypnula

Oleg Kaluzhsky

02.10.2017 ve 14:05:44

Je jasné, že to můžeš dodělat obcházením. kotel normálně funguje, ale brzy je potřeba nainstalovat PS, každopádně musíme nějak oživit kohoutek! Nebo to jen změnit?

fušer

02.10.2017 ve 15:09:07

Oleg Kaluzhskya je tam jen prsten. Pokud si přejete, můžete si to oříznout sami. i když většinou dlouho nežijí :)

Oleg Kaluzhsky

02.10.2017 ve 15:50:46

fušer, co by mohlo být s prstenem? Je zkosený nebo zaseknutý?

fušer

02.10.2017 ve 16:03:46

Oleg Kaluzhsky, a něco to tam prořízne (nebo to kousne). při pevném utažení. a tímto řezaným hrotem se klínuje

Oleg Kaluzhsky

02.10.2017 ve 16:10:56

fušer, ukáže pitva?

Oleg Kaluzhsky

02.10.2017 ve 16:11:51

fušer, jaký materiál je potřeba k vystřižení prstenu?

fušer

02.10.2017 ve 16:46:51

Oleg Kaluzhsky napsal: fušer, ukáže pitva?

Oleg Kaluzhsky, to je jisté ten původní je hodně podobný gumě

Oleg Kaluzhsky

02.10.2017 ve 17:39:32

fušer, Rozumím! Potřebujete k jeho rozebrání nějaký vysoce specializovaný nástroj?

fušer

02.10.2017 ve 19:21:17

Oleg Kaluzhsky napsal: Potřebujete k jeho rozebrání nějaký vysoce specializovaný nástroj?

Renegatus

02.10.2017 ve 20:31:51

podvodník napsal: Naviens měl takovou nemoc Přenášelo se to pravděpodobně na deluxe. Jak doplnit systém – na tom nezáleží. alespoň odšroubujte Mayevsky na baterii a na její místo vložte kulový ventil s kartáčem (na hadici). Obecně to funguje dobře na 0.7. někde kolem 0.4 je potřeba, aby se ochrana vypnula

fušer, Mám otevřený systém, expanzní nádoba je kus trubky Navien funguje při atmosférickém tlaku

Dobrý den! Vyskytl se problém. Kotel Mainfour 240f. Tlak klesl pod 1. Objevila se chyba E10. Vím, že musím otevřít ventil přívodu vody. Předtím bylo vše v pořádku. Ale teď to otevřu a nic se neděje. Kde hledat?

LeoH

RADAR Místní starší Zprávy: 6203 Registrovaný: 25. července 2012, 00:33 Kde: Kostroma Můj kotel: Gepard 23MTV19 Dík: 103 krát poděkoval: 369 krát Věk 49 Kontaktní informace:

Přečtěte si více
Jak odstranit plak na dlaždicích?

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva RADAR »01. března 2019, 19:23

Teče voda z horkého kohoutku?

RADAR

LeoH nováček Zprávy: 9 Registrovaný: 01. března 2019, 19:11 Kde: Oblast 73 Můj kotel: Hlavní čtyřka 240f

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva LeoH »01. března 2019, 19:29

Ano, přirozeně studený. Kotel je vypnutý.

PS: Tlak neopustil zelenou zónu na tlakoměru.

LeoH

RADAR Místní starší Zprávy: 6203 Registrovaný: 25. července 2012, 00:33 Kde: Kostroma Můj kotel: Gepard 23MTV19 Dík: 103 krát poděkoval: 369 krát Věk 49 Kontaktní informace:

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva RADAR »01. března 2019, 19:40

Kohoutek má spoustu otáček. Pokud ho otevřete až na doraz a nedolévá se žádná voda, pak možná kohoutek prostě nefunguje, vyměňte ho. můžete to vyčistit, vše záleží na vašich schopnostech.. můžete také zkusit načerpat expanzní nádobu pomocí automobilové pumpy – pravděpodobně je prázdná..

Odesláno po 6 minutách 20 sekundách:
místo přidávání vody.

RADAR

LeoH nováček Zprávy: 9 Registrovaný: 01. března 2019, 19:11 Kde: Oblast 73 Můj kotel: Hlavní čtyřka 240f

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva LeoH »01. března 2019, 19:51

Asi před 5 lety byla podobná situace. Pak přišli plynaři a něco udělali. Jeřáb začal pracovat. V tu chvíli jsem nebyl doma. Byla tam sestra. Je těžké to vyčistit? Ve ventilu je šroub. Mám to zkusit odšroubovat?

LeoH

RADAR Místní starší Zprávy: 6203 Registrovaný: 25. července 2012, 00:33 Kde: Kostroma Můj kotel: Gepard 23MTV19 Dík: 103 krát poděkoval: 369 krát Věk 49 Kontaktní informace:

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva RADAR »01. března 2019, 19:54

LeoH napsal: ↑ 01, 2019:19 Je těžké to vyčistit?
Není to pro mě těžké. Navíc možná budete muset vyčistit ne kohoutek, ale přilehlé cesty.
LeoH napsal: ↑ 01, 2019:19 Ve ventilu je šroub. Mám to zkusit odšroubovat?
sundat to celé – zkontrolovat..vyfouknout. udělat závěr..

RADAR

Bahus hlavní správce
Zprávy: 11149 Registrovaný: 24. července 2012, 13:05 Kde: Penza Můj kotel: Penza CHPP-1 Dík: 73 krát poděkoval: 1411 krát Věk 44 Kontaktní informace:

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva Bahus »02. března 2019, 10:14

LeoH napsal: ↑ 01, 2019:19 Ve ventilu je šroub.

Stačí sundat rukojeť. Vřeteno ventilu je válcované a bezúdržbové. Demontovat a otočit pouze ručně.
V zelené zóně by měl kotel teoreticky fungovat. Čidlo vypne kotel při poklesu tlaku pod 0,5 bar.
Musíme se tedy vypořádat s poklesem tlaku. Nespadne to samo od sebe. O nádrži jsme již psali, zároveň proveďte revizi.
Mimochodem. Z ventilu do systému prochází make-up tenkou opletenou hadicí. Pokud se nepletu, tak má z jedné strany kozí plastový roh. Mohli tam házet nejrůznější nesmysly a hloupě trefit tetřeva.

Přečtěte si více
Jak správně vyrobit Nodyu?

Ilja Bachtalin
ACC BAXI “Sanfort”. Penza

Technické dotazy na kotle v PM mažu, aniž bych je četl

Bahus

LeoH nováček Zprávy: 9 Registrovaný: 01. března 2019, 19:11 Kde: Oblast 73 Můj kotel: Hlavní čtyřka 240f

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva LeoH »02. března 2019, 12:15

Jak správně nafouknout nádrž? Musím vypustit vodu? Kohout je pouze na vstupu topení. Pokud jej vypnu, systém bude stále otevřený a část vody z něj vyteče. Nebo ne?

LeoH

BAXI-Ural Zástupce BAXI
Zprávy: 4515 Registrovaný: 07. srpna 2012, 18:49 Kde: Jekatěrinburg Dík: 6 krát poděkoval: 367 krát Věk 55 Kontaktní informace:

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva BAXI-Ural »02. března 2019, 12:20

Pokud máte takové otázky, najměte si někoho, kdo takové otázky nemá.

Odesláno po 1 minutě 20 sekundách:
K opravám je potřeba mít určitou technickou gramotnost, jinak to rozbijete.

Jaroslav Grabik
technický specialista BAXI, Jekatěrinburg

BAXI-Ural

LeoH nováček Zprávy: 9 Registrovaný: 01. března 2019, 19:11 Kde: Oblast 73 Můj kotel: Hlavní čtyřka 240f

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva LeoH »02. března 2019, 12:30

Nebudu tam do pondělí? Je příliš pozdě na ústup. Koupil jsem čerpadlo. Tlak v nádrži je opravdu nízký. Zbývá načerpat. Na internetu píšou, že je potřeba vypnout topný systém. Vypusťte vodu z kohoutku. Napumpovat. Živit. Otevřete topný systém. Na videu mají lidé kohoutky na vstupu i výstupu. Mám to jen u vchodu. Takže vyvstala otázka. Jen krůček od tepla. Pochybnosti ale hlodají

LeoH

Bahus hlavní správce
Zprávy: 11149 Registrovaný: 24. července 2012, 13:05 Kde: Penza Můj kotel: Penza CHPP-1 Dík: 73 krát poděkoval: 1411 krát Věk 44 Kontaktní informace:

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva Bahus »02. března 2019, 12:38

LeoH napsal: ↑ 02, 2019:12 Kohoutek je pouze na vstupu topení.

Ochladit. Proč tam v tom případě je?
Podle kontroly nádrže. Ano a na demontáž ventilu. Ano. Bude nutné vypustit chladicí kapalinu. V obou případech.
Metoda revize – viewtopic.php?f=23&t=1363

Ilja Bachtalin
ACC BAXI “Sanfort”. Penza

Technické dotazy na kotle v PM mažu, aniž bych je četl

Bahus

Starik Místní starší Zprávy: 5975 Registrovaný: 27. listopadu 2015, 22:41 Kde: Краснодарский край Můj kotel: BAXI MAIN 5 14f Dík: 60 krát poděkoval: 675 krát Věk 58

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva Starik »02. března 2019, 16:15

LeoH napsal: ↑ 02, 2019:12 Už jen krůček od tepla.

Ano, švih na jedničku, aniž bych něco vypouštěl, mělo by to stačit do pondělí a v pondělí to specialisté vyřeší.

Starik

GAZCONEC Oldtimer Zprávy: 620 Registrovaný: 13. srpna 2012, 22:49 Kde: Magnitogorsk Dík: 12 krát poděkoval: 44 krát Věk 45

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva GAZCONEC »02. března 2019, 23:31

Přečtěte si více
Jak se nazývá moderní břidlice?

Mainfor, možná ne kohoutek, ale hadicová trubka, není někde ucpaný?
Paul
ACC BAXI “TEPLODOC” Magnitogorsk

GAZCONEC

LeoH nováček Zprávy: 9 Registrovaný: 01. března 2019, 19:11 Kde: Oblast 73 Můj kotel: Hlavní čtyřka 240f

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva LeoH » 28. listopadu 2020, 10:44

Bahus napsal: ↑ 02. března 2019, 10:14
LeoH napsal: ↑ 01, 2019:19 Ve ventilu je šroub.

Stačí sundat rukojeť. Vřeteno ventilu je válcované a bezúdržbové. Demontovat a otočit pouze ručně.
V zelené zóně by měl kotel teoreticky fungovat. Čidlo vypne kotel při poklesu tlaku pod 0,5 bar.
Musíme se tedy vypořádat s poklesem tlaku. Nespadne to samo od sebe. O nádrži jsme již psali, zároveň proveďte revizi.
Mimochodem. Z ventilu do systému prochází make-up tenkou opletenou hadicí. Pokud se nepletu, tak má z jedné strany kozí plastový roh. Mohli tam házet nejrůznější nesmysly a hloupě trefit tetřeva.

Jak správně vyčistit tuto opletenou hadici s kozím rohem?

LeoH

Bahus hlavní správce
Zprávy: 11149 Registrovaný: 24. července 2012, 13:05 Kde: Penza Můj kotel: Penza CHPP-1 Dík: 73 krát poděkoval: 1411 krát Věk 44 Kontaktní informace:

Ventil přívodu vody nefunguje.

zpráva Bahus » 28. listopadu 2020, 23:30

Na jednom konci je plastový roh. To je místo, kde obvykle leží hovínko. Vyzkoušejte Karcher (to znamená jakékoli zařízení. Stejně jako každá kopírka se nazývá Xerox)

Ilja Bachtalin
ACC BAXI “Sanfort”. Penza

Technické dotazy na kotle v PM mažu, aniž bych je četl

Bahus

15 příspěvků • Stránka 1 z 1
Související témata
Poslední příspěvek od Bahuse « 09. prosince 2023, 13:45
Publikováno ve fóru Pokud je rozbitý, opravíme to
Odpovědi: 3
EntradaDeAngel » 09. prosince 2023, 03:35 » ve fóru Pokud je rozbitá, opravíme to
První zpráva

Ahoj všichni. Problém je následující: při otevření teplé vody tlak klesá, podle manometru jde do červené zóny, skoro k nule, pak se nakopne čerpací stanice a tlak stoupne na 2 bary. Čerpací stanice je vypnutá.

Když jsem viděl, že tlak je nulový, chtěl jsem dolít, ale vůbec žádná reakce na dopouštěcí ventil.
Pak jsem si všiml chování, které jsem popsal výše.

V čem je problém, je to všechno kvůli přívodnímu kohoutku nebo bychom měli kopat hlouběji? Kotel Baxi mainfour 24f

Poslední zpráva

Ventily tam často umírají. S největší pravděpodobností je to problém.
Můžete to zkontrolovat bez demontáže.
Stojí na přívodu do topného systému (vlevo).
Uzavřete kohouty přívodu a zpátečky CO pod kotlem.
Zavřete kohout studené vody pod bojlerem. K uvolnění tlaku z okruhu TUV kotle použijte blízký směšovač.
Uzavřete kohout TUV pod kotlem.
Pomocí vypouštěcího ventilu uvolněte tlak CO v kotli.
Další. Z doplňovací větve je výstup do topného systému. Vyrobeno z tenké flexibilní oční linky. Zde je na jednom konci zajištěna konzolou. Vytáhněte to.

Přečtěte si více
Jak se jmenuje nůž na čištění ryb?

Poslední příspěvek od alx-krv « 03. října 2024, 12:55
Publikováno ve fóru Další otázky
Odpovědi: 7
alx-krv » 02. ledna 2024, 21:50 » ve fóru Další dotazy
První zpráva

Dobré odpoledne.
Stal se hrdým majitelem Baxi Luna Duo Tec E 1.24.
Rád bych se podíval na jaký výkon kotel pracuje při různých teplotách za oknem, abych odhadl tepelné ztráty doma. Je nainstalováno čidlo venkovní teploty.
Řekněte mi, ve kterém menu/parametru vidím, na jaký výkon kotel aktuálně pracuje?

Poslední zpráva

Standardně máte 24 kW (100 %). Tento
parametr P13, změny v části 14 návodu. V části 14.1 návodu je uveden poměr (%) k výkonu hořáku (kW).
Například 32% = 10kW. Celkové hodnoty 16 ks. Od 0 % je to 3.5 kW a do 100 % je to 24 kW.

Máte na mysli vidět aktuální výkon hořáku nebo omezit výkon kotle pomocí nastavení?

Odpovědi: 7
Dmitrij Ermakov » 09, 2024:11 » ve fóru Topný systém jako celek a jeho prvky
První zpráva

Ahoj! Poté, co došlo k chybě E01 – došlo k problémům s přívodem plynu – došlo k jinému ohřevu chladicí kapaliny. Dříve to bylo takto:
Chladicí kapalina se zahřála a teplota byla při zapnutém kotli přibližně stejná. Graf Carrier Temperature je hladký.
A dopadlo to takto:
Kotel rychle ohřeje chladicí kapalinu, vypne se, teplota rychle klesne, pak se kotel znovu zapne. Graf Carrier Temperature se změnil na kardio.

Co je to?
Screenshot_20240109_101226_ZONT.jpg.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button